2015年6月7日 星期日

Poly HKCC Associate in Applied Social Sciences (Social Welfare) - Candy Wong (2014)

親愛的共融教室同事們:
我好開心有機會喺共融教室,並認識到你地!喺哩四個月入面,我學到不只是關於SEN嘅知識,我仲學到點樣同其他人一齊工作。喺一個充滿歡樂同輕鬆嘅環境內工作,令我無咁緊張,可以輕鬆咁做番自己!雖然我可以為你地做嘅野唔多,但每次我都能透過我做嘅工作而了解自己有咩叻!再做好嘅!多謝你地,比機會我去做不同類型嘅工作,令我知道自己未來嘅方向同如果善用自己嘅長處!多謝你地!祝願各人身體健康及工作順利!

Best wishes,
Candy Wong

沒有留言:

張貼留言